To Grand Hotel Palace είναι ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Θεσσαλονίκη. Το Grand Hotel Palace βρίσκεται σε κομβικό σημείο στην είσοδο της πόλης της Θεσσαλονίκης και διαθέτει συνολικά 260 δωμάτια και σουίτες κατανεμημένα στους έξι ορόφους του νεοκλασικού κτιρίου μοναδικής αρχιτεκτονικής. Το Grand Hotel Palace αποτελεί το μεγαλύτερο συνεδριακό ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη με 13 πολυτελείς, άνετες και λειτουργικές αίθουσες. Στόχος των ανθρώπων του Grand Hotel Palace είναι να προσφέρουν φιλοξενία υψηλής αισθητικής σε ένα πολυτελές και άνετο περιβάλλον.
ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΑΦΟ ΑΓΙΟΥ ΠΑ’Ι’ΣΙΟΥ ΣΟΥΡΩΤΗ – ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ GRAND PALACE HOTEL 5*****, 3ήμερη, Αναχ. 07 Ιουνίου 2025
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ & ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ – ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ – ΣΚΑΛΑ ΦΟΥΡΚΑΣ & ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
3 ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ
- 07 – 09 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025
195€ ΚΑΤ’ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΗΜΙΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ GRAND PALACE HOTEL & SPA 5*!
195.00€
Περιγραφή
Επιπλέον πληροφορίες
Ημερομηνία | |
---|---|
Διάρκεια | |
Μέσα μετακίνησης | |
Δωμάτιο |
Πρόγραμμα
Πρόγραμμα
1 ΗΜΕΡΑ AΘΗΝΑ – ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αναχώρηση 07.00 π.μ. από ΠΕΙΡΑΙΑ και 07.20 π.μ. από ΣΥΝΤΑΓΜΑ για ΛΑΜΙΑ (Ε.Ο.), στάση για καφέ και ξεκούραση. Συνεχίζουμε προς ΠΛΆΤΑΜΩΝΑ στάση παραμονή μπάνιο γεύμα (προαιρετικό). Από εκεί φτάνουμε στην πόλη της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και το πολυτελές ξενοδοχείο μας, GRAND PALACE HOTEL & SPA 5*. Δείπνο. Διανυκτέρευση.
2 ΗΜΕΡΑ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΑΓΙΟΣ ΠΑ’ι’ΣΙΟΣ ΣΟΥΡΩΤΗ – ΣΚΑΛΑ ΦΟΥΡΚΑΣ – ΚΑΛΛΙΘΕΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Μετά το πρωινό αναχώρηση για την ΣΟΥΡΩΤΗ, όπου εκτός από τη διάσημη πηγή μεταλλικού, ανθρακούχου νερού, βρίσκεται και η Μονή του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου. Στη Μονή υπάρχουν τα Λείψανα του Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκη, αλλά και ο τάφος του ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟΥ, ο οποίος κοιμήθηκε εν Κυρίω στις 12/7/1994 και ενταφιάστηκε δίπλα από τον Ναό του Αγίου Αρσενίου. Από εκεί προχωράμε για τη χερσονήσο της ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, τη δυτικότερη χερσόνησος της τρίαινας της Χαλκιδικής, έναν παραδεισένιο κόσμο, με ατέλειωτες αμμουδιές και πευκόφυτες εκτάσεις που φτάνουν ως την γαλαζοπράσινη θάλασσα. Πρώτος μας σταθμός η πανέμορφη ΣΚΑΛΑ ΦΟΥΡΚΑΣ, όπου θα παραμείνουμε για μπάνιο και μεσημεριανό γεύμα με φόντο το απέραντο γαλάζιο. Συνεχίζοντας θα φτάσουμε στη ΚΑΛΛΙΘΕΑ, το γραφικό, παραθαλάσσιο, τουριστικό θέρετρο, με τους μεγάλους πεζόδρομους και τα πράσινα πάρκα. Επιστροφή το απόγευμα στο ξενοδοχείο μας. Δείπνο. Διανυκτέρευση.
3 ΗΜΕΡΑ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ – ΑΘΗΝΑ
Μετά το πρωινό για μία περιήγηση στο κέντρο της πόλης και τα σημαντικότερα αξιοθέατα της συμπρωτεύουσας. Θα επισκεφθούμε τα τον ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ – πολιούχο της πόλης – την ΡΟΤΟΝΤΑ και, φυσικά, τον εμβληματικό ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ, όπου θα παραμείνουμε για φωτογραφίες και την τελευταία ωραία εικόνα από τη «νύμφη του Θερμαϊκού» και τους χαλαρούς ρυθμούς της. Παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής, με μία ενδιάμεση στάση για γεύμα και μπάνιο στην ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, και με ενδιάμεσες στάσεις Άφιξη στην ΑΘΗΝΑ και τον ΠΕΙΡΑΙΑ το βράδυ.
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
Η είσοδος στο μοναστήρι δεν επιτρέπεται στις γυναίκες που φορούν παντελόνια, κοντές φούστες, αμάνικα και εξώπλατα.
Οι γυναίκες να φορούν φούστα φαρδιά και μακριά, κάτω από το γόνατο. Το μοναστήρι δεν δίνει φούστες, μαντήλια ή οτιδήποτε άλλο.
Δεν επιτρέπεται και η είσοδος στους άνδρες που φορούν βερμούδες, κοντά παντελόνια και αμάνικα. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά.
ΤΙΜΗ
ΤΙΜΗ
Τιμή συμμετοχής ανά άτομο
Ξενοδοχείο
Δίκλινο 195€
Μονόκλινο 295€
Περιλαμβάνονται
Περιλαμβάνονται
- Μεταφορά με πολυτελή πούλμαν
- Διανυκτερεύσεις σε δίκλινα δωμάτια με πρωινό & 2 δείπνα στο πολυτελές ξενοδοχείο GRAND PALACE HOTEL & SPA 5*
- Αρχηγός εκδρομής *Ασφάλεια αστικής ευθύνης
- Φ.Π.Α.
- Δημοτικός Φόρος
ΔΕΝ Περιλαμβάνονται
ΔΕΝ Περιλαμβάνονται
Είσοδοι σε Μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους
Ποτά στα προσφερόμενα γεύματα ή δείπνα
Ό,τι ρητά δεν αναφέρεται στο πρόγραμμα και τις παροχές του
Σημειώσεις
Σημειώσεις
H σειρά των επισκέψεων μπορεί να τροποποιηθεί, για την καλύτερη εκτέλεση του προγράμματος, χωρίς να παραληφθεί καμία από αυτές.
Πληροφορίες
Πληροφορίες
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Η Θεσσαλονίκη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό πόλη της Ελλάδας και η μεγαλύτερη σε έκταση και πληθυσμό πόλη της Μακεδονίας. Αποτελεί την έδρα του δήμου Θεσσαλονίκης και την πρωτεύουσα της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, της μητροπολιτικής περιοχής της Θεσσαλονίκης, καθώς και την έδρα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης.
Ιδρύθηκε το 316/5 π.Χ. από το Μακεδόνα στρατηγό Κάσσανδρο, που της έδωσε το όνομα της συζύγου του και ετεροθαλούς αδελφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Θεσσαλονίκης και προήλθε από τη συνένωση 26 πολιχνών που βρίσκονταν γύρω από τον Θερμαϊκό κόλπο. Τον 2ο π.Χ. αιώνα η πόλη κατακτήθηκε από τους Ρωμαίους και αποτέλεσε έδρα της ρωμαϊκής επαρχίας της Μακεδονίας. Εικάζεται ότι ιδρύθηκε στη θέση της αρχαίας Θέρμης, από όπου πήρε το όνομά του ο Θερμαϊκός κόλπος.
Εξαιτίας της στρατηγικής της θέσης η πόλη επελέγη ως αυτοκρατορική πρωτεύουσα στα χρόνια της βασιλείας του Γαλέριου, ο οποίος έκτισε στη Θεσσαλονίκη ένα αυτοκρατορικό παλάτι. Μετά την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού (120 π.Χ.), η Θεσσαλονίκη που ήταν η πολυπληθέστερη πόλη του δικτύου με διεθνή ακτινοβολία, έγινε ο σημαντικότερος κόμβος ανάμεσα στην Ανατολή και τη Δύση. Μετά την διαίρεση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ήταν μία από τις υποψήφιες πρωτεύουσες της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, για να επιλεγεί τελικά το Βυζάντιο. Απέκτησε τον τίτλο της «συμβασιλεύουσας» πόλης κατά τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία και αποτέλεσε σημαντικό διοικητικό και στρατιωτικό κέντρο ενώ ταυτόχρονα έγινε κόμβος πνευματικής και πολιτιστικής ανάπτυξης με άνθηση της Παιδείας, της τέχνης, της λογοτεχνίας, της φιλοσοφίας, της αρχιτεκτονικής και των επιστημών, με αποκορύφωμα την περίοδο του 14ου αιώνα που χαρακτηρίζεται ως ο βυζαντινός «χρυσός αιώνας της Θεσσαλονίκης».
Μετά την άλωση της από τους Οθωμανούς το 1432, παρέμεινε στην Οθωμανική Αυτοκρατορία για περίπου πέντε αιώνες. Μετά την εκδίωξη των Εβραίων κυρίως από την Ιβηρική Χερσόνησο το 1492 με την έκδοση του διατάγματος της Αλάμπρα, αλλά και από την Βόρεια Ευρώπη, η Θεσσαλονίκη αποτέλεσε τον προορισμό τους, αποκτώντας έτσι την δική της εβραϊκή κοινότητα. Η εγκατάσταση των Εβραίων στη Θεσσαλονίκη, ανέδειξε την πόλη ως τη σημαντική εβραϊκή μητρόπολη μέχρι τουλάχιστον τις αρχές του 20ού αιώνα. Ιδιαίτερα από τα μέσα του 19ου αιώνα η πόλη υπήρξε το πλέον κοσμοπολίτικο και πολυπολιτισμικό αστικοποιημένο κέντρο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και ο σημαντικότερος πόλος πολιτικών κινήσεων και κινημάτων που συνάντησε στην μακρόχρονη ιστορία της.
Με την ένταξή της στον κορμό του Ελληνικού Κράτους το 1912, ο πληθυσμός της πόλης παρουσίασε σημαντικές μεταβολές, όπως με τη Μικρασιατική Καταστροφή και την εγκατάσταση των Ελλήνων Μικρασιατών προσφύγων και ακολούθως – κατά την Ανταλλαγή Πληθυσμών – με την απομάκρυνση του μουσουλμανικού πληθυσμού και την αντικατάστασή του από προσφυγικούς πληθυσμούς της Μικράς Ασίας και της Ανατολικής Θράκης. Αυτός είναι και ο λόγος που η Θεσσαλονίκη συχνά αναφέρεται ως “προσφυγομάνα”. Οι πληθυσμιακές μεταβολές, συνέτειναν στην αλλαγή της πληθυσμιακής κατάστασης της πόλης, με ενίσχυση του ελληνικού στοιχείου. Η πολεοδομική και αρχιτεκτονική της αναδιοργάνωση επιταχύνθηκε από την Μεγάλη Πυρκαγιά του 1917 και τις προσπάθειες της νέας ελληνικής διοίκησης να προσθέσει αρχαιοελληνικά και ευρωπαϊκά στοιχεία στο αρχιτεκτονικό ύφος της πόλης, γεγονός που οδήγησε στην καταστροφή αρκετών οθωμανικών λατρευτικών και λειτουργικών κτηρίων. Οι σημαντικότερες πληθυσμιακές μεταβολές παρατηρούνται με την εγκατάσταση του μικρασιατικού και θρακικού προσφυγικού πληθυσμού έπειτα από την Μικρασιατική Καταστροφή το 1922, με το Ολοκαύτωμα της ακμάζουσας εβραϊκής κοινότητας από τα ναζιστικά στρατεύματα την περίοδο της τριπλής κατοχής κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο καθώς και με την αστυφιλία που παρατηρείται κατά την δεκαετία του ’50 και μεταγενέστερα και οδηγεί σε εσωτερική μετανάστευση προς τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Από την ίδρυση της από τον Κάσσανδρο, η Θεσσαλονίκη ως μια ακμάζουσα ελληνιστική πόλη, μέχρι την εποχή της οθωμανικής κυριαρχίας, αξιοποιεί την στρατηγική της θέση και αναπτύσσεται σε μια πολυπολιτισμική πόλη. Από το 1912, με τη λήξη των Βαλκανικών Πολέμων και την ενσωμάτωση της περιοχής στο σύγχρονο Ελληνικό Κράτος, η Θεσσαλονίκη αποτελεί την δεύτερη σε πληθυσμό πόλη της Ελλάδας. Συχνά αναφέρεται ως η συμπρωτεύουσα της Ελλάδας. Ο πληθυσμός του Πολεοδομικού Συγκροτήματος υπολογίζεται σε 788.191 κατοίκους, κατά την Απογραφή του 2011. Ο πληθυσμός της μητροπολιτικής περιοχής ανέρχεται σε 1.012.013 κατοίκους ενώ εκείνος της περιφερειακής ενότητας (πρώην νομού) σε 1.110.912 κατοίκους.
ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ
O τάφος του Αγίου Παϊσίου βρίσκεται στο Μοναστήρι Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στη Σουρωτή – Βασιλικά Θεσσαλονίκης.
XAΛΚΙΔΙΚΗ
Η Χαλκιδική είναι περιοχή της Μακεδονίας και γεωγραφικά αποτελεί την απόληξη της Κεντρικής Μακεδονίας στο Αιγαίο πέλαγος, το οποίο εισχωρεί βαθιά μέσα σε αυτήν, σχηματίζοντας τρεις επιμήκεις χερσονήσους, που δίνουν στην περιοχή το χαρακτηριστικό της σχήμα («πόδια της Χαλκιδικής»). Βορειοανατολικά υπάρχει η χερσόνησος Μαρμάρι, ανάμεσα στον Ακάνθιο και τον Στρυμονικό κόλπο.
Η Χαλκιδική είναι μια μεγάλη χερσόνησος, αφού περιβρέχεται από το Αιγαίο πέλαγος και μόνο Β.ΒΔ. είναι ενωμένη με τον κορμό της Μακεδονίας διαμέσου της περιοχής της Θεσσαλονίκης. Στο νότιο τμήμα της Χαλκιδικής, σχηματίζονται τρεις χαρακτηριστικές επιμήκεις χερσόνησοι οι οποίες είναι από δυτικά προς ανατολικά: η χερσόνησος της Κασσάνδρας, η χερσόνησος της Σιθωνίας και η χερσόνησος του Άθω.
Πρωτεύουσα του Νομού Χαλκιδικής είναι ο Πολύγυρος με 6.121 κατοίκους. Διοικητικό κέντρο του Αγίου Όρους είναι οι Καρυές. Η χερσόνησος της Χαλκιδικής χωρίζεται διοικητικά στον νομό Χαλκιδικής και στην Αυτόνομη Μοναστική Πολιτεία Αγίου Όρους. Το βόρειο τμήμα της χερσονήσου ανήκει στον νομό Θεσσαλονίκης.
GRAND HOTEL PALACE 5*
GRAND HOTEL PALACE 5*
Σχετικά προϊόντα
Πoλυήμερες Εκδρομές Ελλάδας
Πoλυήμερες Εκδρομές Ελλάδας
Πoλυήμερες Εκδρομές Ελλάδας
ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ – ΠΡΟΥΣΟΣ, 3ήμερη, Αναχ. 07 Ιουνίου 2025
Πoλυήμερες Εκδρομές Ελλάδας